Instagram Ticari Hesapların ve Takipçi’nin Önemi

Benzer platformlar arasından farklılığı ve başarılı çalışmalarıyla birçok ticari işletme için güzel çalışmalar yürüten instagram üzerinde işletme hesaplarının ve takipçinin önemini biliyor muydunuz? Resmi internet sitesinde paylaşılan rakamlar üzerinden bahsetmek gerekirse 800 Milyonu aşkın kullanıcının yaklaşık olarak %80’inin bir işletme / ticari sayfayı takip ettiğini gösteriyor.

Bu rakamlardan yola çıkarsak potansiyel olarak ulaşabileceğiniz takipçi sayısının ve müşterinin inanılmaz bir değer alacağını rahatlıkla söyleyebiliriz. Ürünlerinizin satış kampanyaları ve tanıtımları için belkide en uygun tanıtım mecrası diyebiliriz. Tamamen görsel üzerine kurulu bir sosyal medya, görsel tanıtım için kuşkusuz listenin başında yer alacaktır.

İşletme hesaplarının normal kullanıcılardan farkı ise, ürünlerinizi ve işletmenizi daha aktif ve göze çarpıcı bir şekilde tanıtma imkânı sunuluyor olması. Eğer bir marka sahibiyseniz, işletme hesabına geçiş yaparak ürünlerinizi daha çok takipçiye ulaştırma konusunda esnek çözümler bulabilirsiniz.

instagram ticari hesap kullanma

Instagram Ticari Hesabımı Nasıl Kullanmalıyım?

Özellikle sosyal medya uzmanı yer almayan küçük işletmeler tarafından merak edilen en büyük soru budur. Birkaç kolay adımda hesaplarınızı yönetebilmeniz için size stratejik bilgiler vereceğiz. İlk aşamada bunları uygulayarak yükselişe geçebilir daha sonrasında bir uzman yardımıyla çalışmalara devam edebilirsiniz.

  • Instagram Profilinize İnternet Sitenizi Yerleştirin

    Etkili bir ticari hesap oluşturabilmek için tıklanabilir bir bağlantıyı profilinize yerleştirmeniz sizin için önemlidir. Ziyaretçileri çok daha fazla içerik ve bilginin beklediği bir internet sitesine yönlendirmek geri dönüş açısından önemlidir. Ayrıca belirtmek isterim ki, yaptığınız normal paylaşımlarda belirteceğiniz bağlantılar tıklanabilir nitelik taşımayacaktır. O yüzden buraya yerleştireceğiniz bağlantıya dikkat etmelisiniz.

  • Hedef Kitlenin Telefon Kullandığını Unutmayın

    Instagram üzerinden gelecek ticari kitlenin yani tüm takipçileriniz mobil platform kullanıyor bunu unutmayın. Bu yüzden yaptığınız paylaşımların bilgisayar değil mobil platformda güzel ve sorunsuz görünmesine önem verin. Ayrıca web sitenizi de buna uygun şekle getirmek sizin için önemli.

  • Etiketlere Önem Verin

    Diğer sosyal medyalar kadar öne çıkmayan bu etiket sisteminde yine etkili kullanmak size olumlu geri dönüş sağlayacaktır. Özellikle yorumlarda bir şeyler soran, görüş bildiren kullanıcılara yanıtlarınızı aktarırken onları özellikle kullanıcı adlarıyla etiketleyerek dikkatlerini çekmeyi başarabilirsiniz.

  • Doğru Zamanı Seçin

    Kullanıcıların daha fazla uygulamada vakit geçirdiği saatleri tahmin etmeye çalışın. Bu saatlerde yapacağınız paylaşımlar daha fazla beğeni toplayacağı gibi daha fazla kişinin görmesini sağlayacaktır.

  • Devamlı Güncel Kalın

    Takipçi kaybetmemek için düzenli olarak içerik üretmeye çalışın. Çünkü bir sayfanın aktifliğini kaybetmesi ve artık dikkat çekmemesi takipçilerin onları takipten çıkmasına neden olacaktır. Özgün ve devamlı paylaşımlar yapmaya çalışın.

Sizin de bir instagram işletme profiliniz var ise ve yeteri kadar takipçi sayınızın olmadığını düşünüyorsanız. Sitemizden instagram takipçi satın alabilirsiniz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir